Wêz Handich/DOW A1 – AVO A3

Zaterdag 29 november stond voor de A1 de wedstrijd tegen AVO A3 op het programma. Een wedstrijd waar op papier punten gepakt zouden moeten worden door de A1 en waar gewerkt zou kunnen worden aan het doelsaldo. Dit bleek in praktijk toch lastiger.

Na tien minuten maakte Hessel de openingstreffer voor Wêz Handich/DOW. Dit aanvalsvak bestond uit Anne, Ineke en Bente. Tjalling mocht na een periode geblesseerd te zijn vandaag ook eindelijk weer mee doen en stond samen met Jorian, Willemien en Ruth in de verdediging.
Het bleek een wedstrijd te worden waarin WH/DOW vooral tegen zichzelf speelde doordat AVO het spel heel erg vertraagde door hun langzame spel. Na de 1-0 van WH/DOW maakte AVO de stand gelijk. Dit was gelukkig maar voor korte duur want Willemien, Jorian, Anne en Hessel wisten te scoren. Hierna volgden nog zowel een goal van AVO als van WH/DOW wat de stand voor de pauze op 6-2 bracht voor de thuis ploeg. Na de pauze werd Bente vervangen door Siska in verband met een blessure en het laatste kwartier kwam Teije Frits in het veld voor Hessel. Na de pauze was AVO de eerste die de score opende, maar WH/DOW wist ook nog een paar mooie goals te maken. in de tweede helft wist de thuis ploeg de korf makkelijker te vinden en maakte deze helft uiteindelijk acht goals, gemaakt door Anne, Jorian en Ineke. De stand eindigde uiteindelijk in 14-5 voor ons.