11 november is de dag…

…dat DOW B1 weer de zaal in mag

Zaterdag 11 november mochten wij de zaal weer in. Helaas slaagden wij er vorig seizoen niet in om kampioen te worden, maar een nieuwe ronde dus nieuwe kansen. Vol goede moed zouden wij beginnen aan ons zaalseizoen. Voor de eerste wedstrijd moesten we gelijk all the way down to Roden, maar dat was helemaal niet erg. Met Guns n’ Roses op de achtergrond waren wij onderweg naar Roden.

Vol positieve energie begonnen we aan de wedstrijd. Ja hoor daar kwam het eerste doelpunt al door Simon. Helaas begon de tegenpartij kort daarna ook op gang te komen en daardoor werd het 1-1. We gaven de strijd niet op. Dat werd ook al snel duidelijk toen Marrit de 1-2 maakte. De tegenpartij was het hier helaas niet mee eens, dat bleek doordat ze nog even de 2-2 maakten. Dit was het moment dat we beseften hoe het ook al weer in de zaal speelde. Met deze tussenstand gingen we de pauze in.                                                                                                         Helaas zat het vanaf dit moment allemaal tegen. Niet qua slecht spelen, maar meer schoten die niet door de korf wilden. Er waren zeker genoeg kansen en dat was bij de tegenpartij niet anders. Het verschil tussen de tegenpartij en ons was, dat de kansen bij de tegenpartij wel zaten en bij ons niet. Hierdoor eindigden we helaas met een eindstand van 7-2. Volgende week is er weer een kans.