DOW B1 wint van directe opponent en viert kampioenschap!!!!!

In een wedstrijd met een zinderend slot wist de DOW B1 haar directe opponent om het kampioenschap te verslaan.
Alleen bij winst zou DOW kampioen zijn, omdat Donkerbroek B1, met een punt verschil aan de leiding ging in de competitie op het tweede staande DOW, met beide nog een wedstrijd te gaan.
Dus de DOW ers wist wat er van hen gevraagd werd winnen….
De wedstrijd ging gelijk op en de spelers gaven elkaar weinig ruimte om te scoren .Maar met nog maar 5 minuten op de klok wist Jantine ,wat later zou blijken,de verlossende treffer te scoren .Gesteund door billen knijpende thuispubliek langs de lijn werd de voorsprong door de ploeg van trainer-coach Pieter Rense Oosterhof tot het eind toe vast gehouden.Een geweldig resultaat!!
En zoals het hoort waren de dik verdiende medaille , bloemen en felicitaties hun deel.

kampioens ploeg B1 )foto Jannie Kootstra'

de kampioenen DOW B1 (foto jannie kootstra)