DOW B1 – Boelenslaan B1

Jaja het was weer zover wij mochten weer tegen Boelenslaan, een wedstrijd waar iedereen wel naar uit kijkt (niet zonder zenuwen) , niet beslist om de uitslag maar omdat wij wel redelijk aan elkaar gewaagd zijn. Zo zijn het dus leuke wedstrijden om te spelen en is het verder wel een leuke ploeg. Naast het feit dat er altijd een partijdige scheids is als we uit moeten, maar we moesten thuis dus het is niet belangrijk. Oké dit over Boelenslaan nu over de wedstrijd.

Om te beginnen de opstelling

In de aanval zaten:                                 in de verdediging zaten:

• Janne                                            Tjally
  • Silke (H)                                       Janiek (H)
  • Elise                                              Sietske
  • Femke (H)                                   Simon

*Janne werd in de tweede helft gewisseld met Moniek

Het startsignaal werd gegeven en dat had het hele team zeker door. Vol energie begonnen we aan de wedstrijd. Zo viel er de eerste minuut meteen al het eerste doelpunt en stond het 1-0. Daar lieten wij het natuurlijk niet bij zitten en waren super scherp aan het spelen, maar wij waren natuurlijk niet de enigen Boelenslaan was het er niet mee eens en maakte de 1-1. Boelenlaan wou even laten zien wat ze konden en maakten maar gelijk de 1-2. Die konden wij niet accepteren en maakte Sietske daarom maar de 2-2. Het speelde erg goed, iedereen was scherp, snel baltempo en dat was zeker te zien want al snel volgde Janne met een kleine kans en maakte het verschil met 3-2. Hierna kregen we helaas 2 tegen waardoor het 3-4 was. Gelukkig kreeg Tjally al snel weer een kans en maakte er 4-4 van. Hier liet Boelenslaan het alleen niet bij zitten en maakte nog snel voor de pauze 4-5. Na de pauze en een bespreking van de trainers gingen wij weer vol goede moed verder spelen. Het kon namelijk nog alle kanten op. En Ja hoor Moniek (was gewisseld met Janne) wist haar kans te benutten en maakte de 5-5. Het was zoals te lezen is weer een spannende wedstrijd. Helaas wist Boelenslaan nog wel een doelpunt te maken en stonden we weer achter met 5-6, maar omdat wij nog steeds vol goede moed zaten en nog steeds fanatiek aan het spelen waren kwam Tjally nog met een prachtig doelpunt. Hierdoor was het weer gelijk en stond het 6-6. Alleen begon de vermoeidheid bij ons wel wat toe te slaan en kregen we helaas nog 2 doelpunten tegen.

We hebben helaas wel verloren met 6-8 en moesten die 2 punten weggeven, maar buiten de uitslag was het zeker wel een leuke wedstrijd om te spelen én te zien.

Oh ja ik wil Ibrich en Marrit nog even bedanken voor de goede support ondanks dat jullie niet mee konden doen en natuurlijk Janne en Moniek ook bedankt voor het meespelen van onze wedstrijd.